• 9849-xxx-xxx
  • noreply@example.com
  • Tyagal, Patan, Lalitpur

PRIVATLIVSPOLITIK

PRIVATLIVSPOLITIK

Denne privatlivspolitik forklarer, hvordan Signalement (‘vi’ eller ‘os’) behandler dine personoplysninger.

1. Dataansvarlig Den juridiske enhed, som er ansvarlig for behandlingen af dine personoplysninger er:

Signalement
CVR: 26728444
Paradisvej 4591
4591 Føllenslev
info@signalement.dk
+4555241303

2. Kontakt Hvis du har spørgsmål til vores privatlivspolitik, kan vi altid kontaktes på info@signalement.dk eller 55241303.

3. Beskrivelse af behandlingen Vores behandling af personoplysninger omfatter forskellige aktiviteter, som er nødvendige for at vi kan levere vores tjenester og drive vores forretning. Dette inkluderer, men er ikke begrænset til:

3.1 Personaleadministration
3.1.1 Formål
Formålet med vores personaleadministration er at understøtte vores medarbejderes karriereudvikling, lønadministration og andre relaterede aktiviteter.

3.1.2 Kategorier af personoplysninger
Vi behandler almindelige personoplysninger såsom lønoplysninger, personlige detaljer og kontaktinformation, præstationer og medarbejderdetaljer, samt følsomme personoplysninger i overensstemmelse med gældende lovgivning.

3.1.3 Kilder
Personoplysningerne indsamles direkte fra medarbejderne, samt fra andre kilder som samarbejdspartnere og offentlige myndigheder, hvor det er relevant og lovligt.

3.1.4 Behandlingsgrundlag
Vores behandling af dine personoplysninger sker på grundlag af gældende databeskyttelseslovgivning, herunder samtykke og nødvendighed for udførelsen af kontrakter.

3.1.5 Modtagere
Vi kan dele personoplysninger med relevante tredjeparter som leverandører, koncernselskaber og offentlige myndigheder i overensstemmelse med vores databeskyttelsespolitik.

3.1.6 Opbevaring
Personoplysninger opbevares i overensstemmelse med vores opbevaringspolitik og slettes, når de ikke længere er nødvendige for de angivne formål.

3.2 Kunderelation
3.2.1 Formål
Vi behandler persondata for at administrere vores kunderelationer, herunder salg, kundeservice og markedsføringsaktiviteter.

3.2.2 Kategorier af personoplysninger
Vi behandler kundeoplysninger som firmanavn, kontaktoplysninger og andre relevante data, der er nødvendige for at opretholde forretningsforbindelsen.

3.2.3 Kilder
Data indsamles fra kunder, når de interagerer med vores tjenester, såsom køb, henvendelser og deltagelse i events.

3.2.4 Behandlingsgrundlag
Behandlingen af kundedata sker på baggrund af samtykke eller som en del af kontraktforberedelse og -udførelse.

3.2.5 Modtagere
Vi deler kun kundedata med tredjeparter, når det er nødvendigt for at levere vores tjenester eller når det er påkrævet ved lov.

3.2.6 Opbevaring
Kunde- og personoplysninger opbevares i henhold til vores opbevaringspolitik og slettes, når de ikke længere er nødvendige.

4. Dine rettigheder
Som dataemne har du ret til indsigt, berigtigelse, sletning og begrænsning af behandlingen af dine personoplysninger. Du har ret til dataportabilitet og til at gøre indsigelse mod behandlingen af dine personoplysninger under visse betingelser.

Du kan udøve dine rettigheder ved at kontakte os på de angivne kontaktinformationer.

Sidst opdateret: D. 27. juli 2023.