Steps i udviklingen af webshop
1) Planlæg korrekt:
Kravene skal ryddes, og en plan skal være på plads. Find ud af dit nichepublikum og udvikl det websted. Hvilke oplysninger går hvor, hvilken funktion går hvor, hvilket indhold er nødvendigt, hvor det skal gå, besvar alle disse spørgsmål, før du begynder at skrive den kode ud på dit system.
Beslut og definer dine milepæle. Hvad skal være projektretningslinjen, hvad skal deadline være, hvad skal budgettet være, hvad er den anslåede trafik eller antal hits, du forventer, bør du analysere langt inden påbegyndelse.
2) Projektets omfang:
Kun udviklingen bør begrænse, eller skal den strække sig ud over det? Det er nødvendigt at have et adgangs- og udgangskriterium, før du kaster dig ud i processen. Dette er også afgørende, at du finder ud af de bedste fremgangsmåder til at holde dig til budgettet.
Det giver ingen mening at sprænge på dyre sprog og købe, når open source -produkterne fungerer fint! Opret et diagram som Gantt, og analysér, hvor projektet er på vej hen, og udfør kontrolforanstaltninger for at sikre en jævnere drift.
3) E-handel Website design:
Farve, logo, design, layout, funktion, farve, prototypen skal være på plads, så du har en nogenlunde lignende arbejdsmodel, som faktisk appellerer til kunderne. Websitet skal sigte mod at etablere dig som et mærke.
Derfor er det virkelig vigtigt, at du har flere betaversioner for at prøve at vidne om, hvordan det fungerer bedre i et kommercielt rum. Det er en e-handelsportal, og du har brug for kunder. Hvad er bedre end potentielle kunder til at have en førstehåndsoplevelse, før du bruger den i en komplet kommerciel målestok?
4) Udviklingsfase:
Tag alle individuelle elementer, der blev afsluttet i din indledende planlægningsfase, og implementer det i dine udviklingsfaser. Skaller, hjemmeside, indvendige sider, navigationens struktur, indholdsstruktur, gateways, formularer, styringssystemer til indhold og meget mere skal integreres for at danne det fuldt funktionelle system.
5) Test og implementer:
Test er en af de store processer, som dit websted skal igennem. Find de fejl og smuthuller, der kan være alvorlige. Normalt forventes der ingen fejl eller fejl, hvis webstedsprogrammereren testede grundigt og fuldstændigt. Display, eksterne links og forskellige andre tilslutningsmuligheder skal passe på, før det går live.
Distribuer webstedet ved hjælp af et webdesignteam, der uploader det til en hosting -server ved hjælp af et FTP -program. Tilføj plugins og SEO -værktøjer for at gøre det endnu bedre, og du bør kortlægge.