1. Det første møde
Vi bruger altid gerne en time eller to på at høre om dit projekt.
Ethvert større projekt starter med et møde, hvor vi får en snak om dit projekt. Det første møde er på vores regning.
Og resten, de er alle pengene værd!
2. Kravspecifikation og tilbudsgivning
I denne fase afklarer vi kravspecifikationen for jeres e-handelsplatform. Den indeholder som oftest følgende elementer:
- Produkter: Hvordan sikres fyldestgørende produktdata?
- Import af nuværende produktdata
- Design og grundlæggende funktionalitet på shoppen
- Integrationer (Typisk E-conomic, Navision, C5, Visma, Facebook, Google Shopping, Consignor, Pakkelabels, Mailchimp mm)
- SEO og redirects: Hvordan sikrer vi optimale placeringer i Google?
- Søgefunktion
- Ordrehåndtering A-Z
- Oplæring i Magento webshop
- Hosting, support og driftsaftaler
3. Udviklingfase
Med budgettet og rammerne helt på plads, startes design, udvikling og implementering. Større projekter brydes altid ned i delleverancer, så vi får en agil proces med løbende inputs.
Som oftest ser processen således ud:
- Start workshop
- Oprettelse af servermiljø og Magento shop
- Import/integration af produktdata
- Design af shoppen
- Implementering af design og evt. ekstra funktionalitet
- Oplæring af jeres medarbejdere
- Testfase
- Livelægning
- Drift
4. Aflevering og nyt scope?
Når et projekt er færdigt, er alle forhåbentligt glade. Skal der derefter laves ny funktionalitet, starter vi dette loop fra punkt 1 igen.